מסעדת היקב בנתניה הינה ההמלצה שלנו לכל הנופשים שלנו בסוויטת היקב לחופשה חלומית

המגזר החרדי כבר מזמן עלה על השיטה לבניית החופשה המושלמת, בוחרים מסעדה איכותית בכשרות מהודרת כמו מסעדת היקב בנתניה בכשרות "חוג חתם סופר פתח תקווה", ונופשים באותו מתחם בסוויטת היקב המלכותית, ונהנים משני העולמות.

כאשר חרדים ודתיים מארגנים חופשה או נופש, הם לוקחים בחשבון את האופציות הכי נוחות במכלול הכי משתלם. אז מהם בעצם הדברים החשובים ביותר למשפחה חרדית או דתית בחופשה, כמובן אוכל טעים ומשובח, נוחות של בית כנסת קרוב, וכמובן מקווה גברים לטבילה, ואיך אפשר בלי חוף ים?

בזמן האחרון הלהיט הזה סוחף את הנופשים החרדים והדתיים, פשוט מזמינים מקום במסעדת היקב לאכול אוכל משובח וטעים, ובאותה ההזדמנות מזמינים לעצמם את סוויטת היקב באותו המתחם.

אז מה בעצם מרוויחים מהשילוב הזה?

סוויטת היקב הינה סוויטה מדהימה המתאימה לזוג פלוס 6 עם ג'קוזי איטלקי חדש זוגי מול גלי הים בחדר שינה. אמבטיה ושירותים בחדר השינה מאסטר בד רום, עם מיטה ענקית 1.60 מ' רוחב.

בסלון של הסוויטה יש 3 ספות נפתחות לשינה ומתאימות ל- 6 נפשות. הסוויטה מאובזרת היטב עם מטבח מאובזר, שולחן פינג פונג, ושולחן סנוקר, ופינת אוכל מפוארת ל- 8 נפשות.

בעוד שנהנים מכל הפינוקים האפשריים בסוויטת היקב, הנופשים נוהגים להתפלל בשני בתי הכנסת במתחם, ולמי שאוהב לטבול לפני התפילה ישנו בית חב"ד עם מקווה גברים ופעילויות מהנות.

מה מיוחד במסעדת היקב?

מסעדת היקב הינה מיוחדת במינה, האוכל ברמה גבוהה, בכשרות מהודרת של "חוג חתם סופר פתח תקווה" הצוות חברותי ומזמין והאווירה משרה רוגע ושמחה.

מה הסיבה שהציבור החרדי כל כך אוהב לנפוש בנתניה?

התשובה לכך היא פשוטה, יש בה הכל חוף ים מדהים, סוויטות רויאל חוף צאנז מפוארות, בתי כנסת בשפע וסופרים לקנות אוכל עם כשרות מהודרת.

בנוסף זה לא נסיעה כל כך רחוקה מהערים החרדיות כגון בני ברק, ירושלים, אלעד, ועוד.

הדבר ידוע לכל משפחה דתית וחרדים מרובת נפשות שנסיעות ארוכות יכולות להיות מעייפות במיוחד עם ילדים ברכב, וכמובן הדבר העיקרי הוא כמובן חוף ים נפרד ושמירה על צניעות, מבלי להתפשר על איכות האוכל והאירוח.

 

אז מה יותר טוב מסוויטות עם ג'קוזי פרטי ואוכל טעים לנופש המושלם. 

כל הזכויות שמורות © רויאל חוף צאנז 2024
נבנה ע"י Ifrum.net

השאירו פרטים ונחזור בהקדם

או התקשרו
053-341-2476‬‏

he_ILHE_IL
להודעת וואטספ
1
שלום וברכה איך אפשר לעזור?
שלום וברכה,
אפשר לעזור?
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram